casssiie

Direktlänk till inlägg 20 november 2014

Nytt inlägg!!!!

Av Cassie - 20 november 2014 18:23

Jag har nämligen gjort ett nytt inlägg på: www.allasfanfiction.se

Det är början på en ny fanific Rin x Haru från Free! haha jag har inte ens sett hela animéen än xD Men nästan tho~~~~~~~


Så jag skulle bli väldigt glad om ni skulle vilja in och kika på den, kommer säkert skriva mer när jag har fått mer fantasi och idéer om vad jag ska skriva!

Kommentera även där eller här på idéer på en ny fanfic eller hur jag kan göra den bättre!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassie - 21 november 2014 19:47


Jag vet att jag typ bara har bloggat om min nya blogg, men det är för att jag satsar mer på den än på den här!   Så snälla kolla in den, det skulle betyda guld för! Släng gärna in en liten kommentar där om vad ni tycker om min fanfiction än så lä...

Av Cassie - 20 november 2014 20:29

jaha, det stod ju att bilden var uppladdad?????? jaja ni får väl gå in och kolla själva hur den ser ut...gärna läsa den lilla biten fanfiction som finns där än så länge också xD ...

Av Cassie - 20 november 2014 20:22

Ja, det här blir bara ett litet flummigt inlägg :3 Det går väl hyfsat bra för min nya blogg, i guess? Har tänkt att fortsätta skriva på min fanfiction där rätt så snart så håll ögonen öppna!!!! Visst jag vet, jag är inte bäst på att skriva, men...

Av Cassie - 19 november 2014 20:45

Ja som rubriken lyder så har jag en ny blogg! www.allasfanfiction.blogg.se well jag vet att det är blogg.se men jag tycker typ att det ser coolare ut där xD men lämna en kommentar antingen på den här blogg eller på den andra! jag kan tänka mi...

Av Cassie - 18 november 2014 20:00

Jag funderar på att skaffa en ny blogg, där helt vanliga människor kan skicka in fanfictions som jag kan skriva på den bloggen, eller att någon skickar en kommentar om något den vill att jag ska skriva om något osvosvosv.   Det är egentligen det ...

Presentation


mitt hjärta är rött och sitter åt vänster~ tehe

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blinking Cute Box Cat
Blinking Cute Box Cat
Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards