casssiie

Alla inlägg den 20 november 2014

Av Cassie - 20 november 2014 20:29

jaha, det stod ju att bilden var uppladdad?????? jaja ni får väl gå in och kolla själva hur den ser ut...gärna läsa den lilla biten fanfiction som finns där än så länge också xD

Av Cassie - 20 november 2014 20:22

Ja, det här blir bara ett litet flummigt inlägg :3

Det går väl hyfsat bra för min nya blogg, i guess?

Har tänkt att fortsätta skriva på min fanfiction där rätt så snart så håll ögonen öppna!!!!

Visst jag vet, jag är inte bäst på att skriva, men jag övar med hjälp av den bloggen!


Men på tal om något helt annat, så har jag nästan börjat tröttna lite på hur min blogg här på bloggplatsen ser ut men jag har inte riktigt rätt motivation till att fixa det...


Jag tycker själv att min blogg på blogg.se ser snyggare ut där än här om jag får säga så? Men jag förstår allting bättre här och vet vart alla saker ligger och sånt, och där har jag problem med att jag inte får mitt mail som jag ska osvosvosv.



Men i alla fall, nu tänkte jag slänga in lite hur den ser ut för er som inte har kollat in den än!



Av Cassie - 20 november 2014 18:23

Jag har nämligen gjort ett nytt inlägg på: www.allasfanfiction.se

Det är början på en ny fanific Rin x Haru från Free! haha jag har inte ens sett hela animéen än xD Men nästan tho~~~~~~~


Så jag skulle bli väldigt glad om ni skulle vilja in och kika på den, kommer säkert skriva mer när jag har fått mer fantasi och idéer om vad jag ska skriva!

Kommentera även där eller här på idéer på en ny fanfic eller hur jag kan göra den bättre!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


mitt hjärta är rött och sitter åt vänster~ tehe

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blinking Cute Box Cat
Blinking Cute Box Cat
Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards