casssiie

Alla inlägg under september 2014

Av Cassie - 13 september 2014 17:43

Well, anledningen till att jag inte ha bloggat så mycket på sistone är för att jag har kollat på D.gray-man ...

DEN ÄR BRA OKEJ?!? >-<


Och sen så har jag även vart i skolan, inte haft ork(bc skola?) och tränat..


Sen så kan jag bara passa på att berätta om matchen som jag spelade idag!

Well, jag var vänsterback(yaay vänster cx nejmen typ F! och sånt..), mittfältarna jobbade knappt tillbaka när andra laget anfallde, jag spelade hela matchen, vi förlorad med 2-0 och jag spydde nästan efter matchen (:


sRSLY HUR TROR VÅRAN TRÄNARE(det var en idag) ATT JAG oRKAR SPeLA EN HEL JäVLA MATCH??!??


Men ehm ja jo, jag blec frågad om jag kunde spela en match imorgon också, så ja det kommer jag göra...








OCH BTW JAG HITTADE NYSS SEREMEDY'S NYA SINGEL PÅ SOTIFY ASDFGHJKL LYSSNA PÅ DEN!!!! DEN HETER DIVERGE!!!!!!

Av Cassie - 11 september 2014 19:12

Japp! Imorgon har jag skolfoto! Jag ska ha en svart t-shirt där det står "my life is black" från Jack n Jones, strumpor(?), bara utsläppt hår, schmink(smink) och så tänkte jag ha ett par svarta strumpbyxor med typ skelett på(?) från eBay, men de har inte kommit fram än*gråter*, så då får jag väl ha vanliga svarta jeans ;c

Men ja, jag får väl hoppas på att jag kommer kunna ha de på Seremedy's last live 20 september :3


Juste!! Om någon kommer komma på Seremedy last live, kontakta mig! Helst via bloggen dårå..c;


Jag började även gråta idag i skolan ;3 Men det var bara för att jag hörde 2 av bvb's nya låter på youtube och jag ba "AAAAAAAAAHHHHH ASDFGHJKL" typ cx


Men nu ska jag kolla på det nya Tokyo Ghoul avsnittet som kom ut idag :33


Förlåt också för att jag har uppdaterat så dåligt, men men ;3

Av Cassie - 8 september 2014 16:04

Förlåt för dåligt uppdaterande! Men jag ska snart på träning, så uppdaterar efter det...hehe. Asså srsly förlåt, men jag har inte riktigt haft tid bara :'///

Av Cassie - 6 september 2014 22:30

Ledsen för dålig uppdatering och sånt, men jag är i stugan judt nu och det är svårt att hitta tid till att blogga när man läser manga :// 

Förlåt, men det kommer kanske ett till inlägg på måndag om jag hinner med träningen också. Ska nämligen börja med min fotbollsträning igen, efter att ha sträckt mig!


Men håll, bättre uppdatering kommer under veckan!!

Av Cassie - 4 september 2014 14:51

Vanlig tråkig skoldag idag*suck*

Men vi hade musik och hemkunskap!

På musiken så delade lärarn in oss i 3 olika grupper, och jag blev grupp 2.

Alla grupper skulle gå in i ett "extra rum" en grupp efter en annan.

Inne i rummet så var det ett trumset, en elbas, en elgitarr, ett keyboard och massa akustiska.

Vi skulle spela "we will rock you"...med ett ackord, eller en ton...seriously?

Så det var skittråkigt, men medan en väntade till sin tur att gå in sa fick en vara ute i det stora "samlingsrummet"(?) och spela gitarr eller keyboard. Jag valde gitarr :3


På hemkunskapen så pratade våran lärare en stund, sen efter det så fick vi göra hallonsmoothies, och de blev väldigt goda!!


Men det var väl allt?

Idag kommer nytt Kuroshitsuji avsnitt och även ett nytt Tokyo Ghoul avsnitt och ba AAAAAAAAHHHH!!!!!


Hehe, I'm an otaku for the ones who doesn't know...x3


Men nu ligger jag i min säng igen med datorn i knäet och lyssnar på japansk musik :33




Receptet på smoothien:

1/2 dl mjölk

1/2 dl blåbär

1 dl yoghurt

1 tsk florsocker


Sen mixar en ihop allt och häller upp i ett glas! ;3


Tror det var allt!



OBS!!! Det är receptet till EN(1) person!

!!

Av Cassie - 3 september 2014 21:31

Nu har jag skapat en till användare på msp! Det vart på svenska x3 Men det heter Casssaaandra , heh, kom inte på något annat x3


Men nu iallafall så kan du bli veckans användare och/eller veckans blogg här på min blogg! Sprid! Sprid! Sprid!


För att bli veckans användare(msp användare): så måste du mig en autograf(till Casssiie) och skicka ett meddelande! Sen kommer jag lotta mellan de som valt att vara med! (:


För att bli veckans blogg: så måste du sprida min blogg, på din egna blogg och kommentera på min att du är med! Sen så kommer jag förstås också lotta ut vinnaren till veckans blogg! (:


Lycka till och spriiiiiiid! c:

Av Cassie - 3 september 2014 21:04

Okej, jag tänkte nämligen börja med "veckans movistar" eller "veckans blogg" eller något liknande!

Så jag kommer starta nån lite halft slarvig användare på msp på något random språk :3

Men VARNING!! Om jag tar ett land som inte är typ norge(elr sverige..), så kommer jag skriva lite på engelska också ;3

Om du vill tycka till om det här, kommentera!


Av Cassie - 3 september 2014 19:57

Well, nu har min kompis gått hem så jag passar på att skriva ett lite längre och bättre inlägg c;


Jag åt tacos till middag, sjuuukt intressant jag vet cx

Men nu sitter jag med datorn i knäet och lyssnar på japansk musik...igen ;3

Måse duscha snart också, så det är lite jobbigt .-.

Men datorn tappar vårt wi-fi typ hela tiden .-.


Men iaf, lite kortfattat om min dag:

I skolan hände inget speciellt, förutom typ att vi hade slöjd idag. På slöjden fick vi trycka(har syslöjd den här terminen) och det var väl kul? Förutom att jag fick lite färg på mig xD

Men det är väl det enda "intressanta"?


Sen när jag och min kompis kom hem till mig så åt jag nudlar med räksmak och hon(nu sa ja det just because) åt typ 8 mackor, asså HUR? ,_,

Men vi pratade typ om typ allt och inget..?


Måste bara berätta en sak som hände igår tror jag...Jag och några kompisar gick till våran skolsyster för jag typ hade sträckt mig innan och frågade bara lite sakr om det, och min ena kompis hade typ sträckt fingret(?). Men då satt det 2 mindre tjejer och väntade på att skolsystern inte skulle vara upptagen längre. Och då helt random s frågar de min ena kompis "varför har du smink?" man ba, wtf, varför tror du? .-.

Sen en liten stund efter så säger de till mig "du ser ut som en vampyr". WHAT?!? Asså vafan, jag ser fan inte ut som en vampyr??


Aja, uppdaterar väl mer sen om jag kommer på något mer.

Presentation


mitt hjärta är rött och sitter åt vänster~ tehe

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blinking Cute Box Cat
Blinking Cute Box Cat
Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards